Excel Średnio Zaawansowany
CZAS TRWANIA:
2 DNI – 16 GODZIN LEKCYJNYCH
KOSZT SZKOLENIA:
- szkolenie on – line – 1300 netto / dzień (do 8 osób)
- szkolenie w naszej siedzibie – 1800 netto / dzień (do 6 osób)
- szkolenie u klienta – 1800 netto / dzień (do 8 osób) – plus dojazd
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obsługi programu Microsoft Excel na poziomie średnio zaawansowanym. Na zajęciach poznasz średnio zaawansowane funkcjonalności MS Excel i nauczysz się korzystać z nich w praktyce. Dzięki ćwiczeniom przygotowanym przez trenera nauczysz się sprawnie posługiwać arkuszem kalkulacyjnym.
Udział w szkoleniu pozwala zapoznać się z programem MS Excel w stopniu umożliwiającym dalszą samodzielną pracę z programem przy wykorzystaniu jego najczęściej używanych funkcji. Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Lepsze zrozumienie Excela i bardziej świadoma praca
Wykorzystanie średnio zaawansowanych funkcjonalności
Wykorzystanie średnio zaawansowanych funkcjonalności
Wzmocnienie automatyzacji i wyeliminowanie błędów
Możliwość szybszego zastosowania nabytej wiedzy w praktyce
Ramowy program szkolenia
- Przypomnienie podstawowych wiadomości
- Działania i podstawowe funkcje
- Różne funkcje kursorów
- Skróty klawiszowe ułatwiające poruszanie się po arkuszu i automatyczne zaznaczanie
- Wypełnienia zwykłe i przy pomocy narzędzia: seria danych
- Adresowanie względne i bezwzględne – blokada adresów
- Formatowanie standardowe
- Formatowanie warunkowe – podstawy
- Tworzenie wykresów i ich formatowanie
- Drukowanie w Excel’u – informacje uzupełniające
- Praca z dużymi tabelami
- Blokowanie komórek
- Grupowanie
- Podział
- Praca w wielu arkuszach
- Wypełnianie kilku arkuszy jednocześnie
- Automatyczne przenoszenie arkuszy pomiędzy plikami
- Automatyczne kopiowanie arkuszy pomiędzy plikami
- Automatyczne kopiowanie obszaru
- Tworzenie podglądu obszaru z innego arkusza w arkuszu bieżącym (dynamiczne okno danych)
- Konsolidacja arkuszy i stosowanie formuł zliczających dane z kilku arkuszy jednocześnie
- Ochrona
- Arkusza
- Wszystkich komórek w arkuszu
- Wybranych komórek
- Ochrona komórek poza wyznaczonym obszarem
- Skoroszytu
- Pliku
- Arkusza
- Podstawowe informacje dotyczące nazewnictwa zakresów komórek
- Inteligentne kopiowanie – wywołanie formuły i wypełnienie wyznaczonego obszaru automatycznie jednym skrótem klawiszowym
- Podstawy narzędzi baz danych:
- Tabele przestawne
- Sumy pośrednie
- Filtry