Excel Średnio Zaawansowany

   CZAS TRWANIA: 

   2 DNI – 16 GODZIN LEKCYJNYCH

   KOSZT SZKOLENIA: 

  • szkolenie on – line – 1300 netto / dzień (do 8 osób)
  • szkolenie w naszej siedzibie – 1800 netto / dzień (do 6 osób)
  • szkolenie u klienta – 1800 netto / dzień (do 8 osób) – plus dojazd

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obsługi programu Microsoft Excel na poziomie średnio zaawansowanym. Na zajęciach poznasz średnio zaawansowane funkcjonalności MS Excel i nauczysz się korzystać z nich w praktyce. Dzięki ćwiczeniom przygotowanym przez trenera nauczysz się sprawnie posługiwać arkuszem kalkulacyjnym.
Udział w szkoleniu pozwala zapoznać się z programem MS Excel w stopniu umożliwiającym dalszą samodzielną pracę z programem przy wykorzystaniu jego najczęściej używanych funkcji. Szkolenie przeznaczone jest dla osób znających arkusz kalkulacyjny na poziomie podstawowym.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu

 
  • Lepsze zrozumienie Excela i bardziej świadoma praca

  • Wykorzystanie średnio zaawansowanych funkcjonalności

  • Wykorzystanie średnio zaawansowanych funkcjonalności

  • Wzmocnienie automatyzacji i wyeliminowanie błędów

  • Możliwość szybszego zastosowania nabytej wiedzy w praktyce

Ramowy program szkolenia

 
  1. Przypomnienie podstawowych wiadomości
    • Działania i podstawowe funkcje
    • Różne funkcje kursorów
    • Skróty klawiszowe ułatwiające poruszanie się po arkuszu i automatyczne zaznaczanie
    • Wypełnienia zwykłe i przy pomocy narzędzia: seria danych
    • Adresowanie względne i bezwzględne – blokada adresów
    • Formatowanie standardowe
    • Formatowanie warunkowe – podstawy
  2. Tworzenie wykresów i ich formatowanie
  3. Drukowanie w Excel’u – informacje uzupełniające
  4. Praca z dużymi tabelami
    • Blokowanie komórek
    • Grupowanie
    • Podział
  5. Praca w wielu arkuszach
    • Wypełnianie kilku arkuszy jednocześnie
    • Automatyczne przenoszenie arkuszy pomiędzy plikami
    • Automatyczne kopiowanie arkuszy pomiędzy plikami
    • Automatyczne kopiowanie obszaru
    • Tworzenie podglądu obszaru z innego arkusza w arkuszu bieżącym (dynamiczne okno danych)
    • Konsolidacja arkuszy i stosowanie formuł zliczających dane z kilku arkuszy jednocześnie
  6. Ochrona
    • Arkusza
      • Wszystkich komórek w arkuszu
      • Wybranych komórek
      • Ochrona komórek poza wyznaczonym obszarem
    • Skoroszytu
    • Pliku
  7. Podstawowe informacje dotyczące nazewnictwa zakresów komórek
  8. Inteligentne kopiowanie – wywołanie formuły i wypełnienie wyznaczonego obszaru automatycznie jednym skrótem klawiszowym
  9. Podstawy narzędzi baz danych:
    • Tabele przestawne
    • Sumy pośrednie
    • Filtry